29 февруари 2012 г.

Отново девствена

Първо искам да те предупредя, че ако след като прочетеш историята ще пишеш коментари като „Как можа да публикуваш такива неща, не ти отива да постваш такива глупости”, по-добре не я чети. Но ако се заинтригуваш и я прочетеш, това вече е твой проблем. Все пак съм те предупредила… 


Айше, моя състудентка, е от малко родопско градче. В момента работи в една частна телевизия. Бившият й приятел, който се занимава с политика, й уреди тази работа и сега е много доволна. Пие си сутрешното кафе в мола, а почти всяка вечер излиза с приятели. Скоро са я запознали с много богат(!) турски бизнесмен и те в рамките на една седмица са решили да се женят. Ще се женят, но има един малък проблем – той искал девойката, за която ще се ожени, да е девствена. Но Айше определено не е.



След решението за сключване на брак почнахме да търсим информация в интернет за начините за „възстановяване” на девствеността – как да заблудим мъжете, има ли по-трайни методи, колко струва интервенцията и отзиви от жени, които вече са се възползвали от възможностите, предлагани от хименопластиката.

Единствената причина, поради която ме обичат приятелите ми, е, че никога не ги съдя. Каквото и да се случи, влизам им в положение. И Айше много добре знае, че се е вкарала в няк’ва шибана ситуация и затова колкото и да се опитам да я съветвам, полза няма да има. Затова решихме да действаме.

Първото нещо, което научихме, е, че доста жени са прибягвали до тази хирургическа интервенция. Страшно много хора. В един от сайтовете пише, че през техния кабинет са минали над 1000 жени, тоест над 1000 жени са излъгали или зарадвали(?) партньорите си. Цените варират между 500 и 3000. Имало и по-трайни методи, но не е бил и малък броят на жените, които редовно са се подлагали на тази медицинска намеса. Тоест чисто нов „пакет” за всеки нов партньор.

Общото между тези сайтове е, че вдясно винаги седи снимка на симпатична лекарка. Усмихната, един вид лъха доверие от нея, успокоява те и сякаш ти казва „Кучко, знаем, че си мърсувала, но не се притеснявай. Ние ще ти възстановим „фабричните настройки”.

Както и да е, намерихме едно място, на чийто сайт имаше доста позитивни отзиви като „Благодаря ви, много съм доволна от вас”. Отидохме там. Сайтът им е така направен, че си помислихме, че е нещо като Токуда Болница, отделение „Хименопластика”, но се оказа малък кабинет, разположен на една забутана улица. Разбира се, гинеколожката не беше онази симпатична лелка от сайта. Само ще я питаме, влязохме вътре и тя почна да ни обяснява процедурата с непознати термини(?). Накратко каза „Виж, душа, има няколко варианта, единият е за 3 дни, а другият е за малко по-дълъг период. Колкото и да си мърсувала преди, няма проблем. Ще ти я съшием всячески и ще стане по-тясна и отпреди”.

Нашата Айше се превърна в невинната Фатмагюл от „Пепел от рози”, изнасилена от четирима. С влажни очи, почна да се обяснява. До преди месец се хвалеше, че не ѝ харесвало с презервативи, защото „нищо не усещала”, а сега пред гинеколожката се направи на света вода ненапита.

У жените има някакъв автоматичен модул за „форматиране на спомените”, по-точно „избирателно забравяне” на някои неща. В леглото всичко е наред, но след раздялата се превключва режима „ама той се възползва от мен”. Вероятно това се дължи на обществените норми, на средата, в която живеем…

... 

Сега да се върнем на темата с гинеколожката… Името ѝ е различно от посоченото на сайта. Напълно възможно е тя сама да си ги е написала онези положителни коментари. След това възниква въпросът „това легално ли е”? Не е, официално никъде не се прави. Поради това има вероятност да си хвърлиш парите на вятъра. „Хайде да отидем на друго място”- казах на Айше. Тамън щяхме да тръгнем, гинеколожката ѝ поиска 100 лева за прегледа. „Така или иначе ще давам пари, поне да се възползвам” - каза Айше и влезе в „операционната”(?). Разбраха се 1200 лева. Тоест хем е толкова скъпо, хем и толкова евтино…

Чаках я отвън, разглеждах някакви брошури. После ми стана нещо. Почнах да се чувствам като Кевин от „Адвокат на дяволa”. Прилоша ми, почна да ми се гади. Защо въобще бях там? Защо ѝ помагах?

Нямам желание да коментирам семейните ценности на когото и да било. Нито пък имам правото да го направя. За съжаление по света все още има места, където момичетата биват жестоко наказвани, дори убивани (!) поради това, че не са останали девствени до първата си брачна нощ. Възстановяването на моминската чест е техният шанс да прикрият това и да си спасяват (!) живота. Това е съвсем друго. Никога не съм била на тяхно място и не бих могла да ги коментирам. Но ако го правиш само и само заради това да се омъжиш за богат бизнесмен, заради парите му и по този начин да го лъжеш, според мен е най-долният курвенски номер. Човекът ти е казал ясно – че си търси момиче, което през живота си не е видяло пенис. Щом такъв човек не е по твоите стандарти, значи не е за теб. Толкова е просто.

… 

В рамките на един час всичко приключи. Тя дойде при мен, изглеждаше сякаш леко я болеше. И двете мълчахме. Ами какво да ѝ кажа? Придружила съм я до там и после да ѝ кажа „виж, това, което направи, е неправилно, затова… бла-бла-бла..”?!?

След операцията седнахме в една пицария. Най-сетне проговори. Учудващото за мен бе, че тя наистина беше почнала да си мисли, че е „неопетнена”, „чиста”. Всяко нейно изречение съдържаше някоя от думите „чиста, неопетнена, нова, преродена”. След това каза такова нещо, че повече не можах да се сдържа.

- Знаеш ли, дори Анелия от „Международни отношения” се е омъжила. За оня бе, онзи Мишо от Техническия. Тя дори спеше с доцентите, бе. Мишо е бил голям идиот, честно…

- Ти си много по-голяма курва от Анелия, знаеш го, нали? – казах ѝ аз.

Повече и дума не обели тя. Доизядохме си пиците и всяка една от нас се прибра по домовете си.

Оттогава насам не ми се е обаждала. Но предполагам, че няма „ваЛчер”, не за друго…

PS: Поради редица съображения имената са сменени.


Ортогонална норма на проекцията: Някои хора са толкова големи лъжци, че дори самите те вярват на лъжите си...


10 comments:

Пламен Шопов каза...

"Колко ниско можеш да паднеш" :)))))))))))))

Лейди Комплексарка каза...

Ейй, провокаторчо :PpP

Йосариян каза...

Всичко си е наред в тази ситуация си мисля... Айше иска сигурност, бизнесменът е фантазьор (само такъв ще иска да се ожени за 25-годишна, истински девствена и без психо отклонения девойка). Но ти си я вкарала в капан. Трябвало е да бъдеш по-последователна: щом си я подкрепила в началото, караш докрай. А може наистина фактът, че са я зашили отдолу да и е объркал мозъка нещо...дето се казва - май ще са си лика прилика :-))))))))))

Анонимен каза...

Има една хубава бг поговорка - "Не е луд тоя, дето яде баницата, а тоя, който му я дава!"
"Браво!" на Айше за куража да пръсне 1200 лв ей така за нищо. Едно зашиване долу не ти решава централния проблем горе...

Екскурзии Скандинавия каза...

При тях религията го изисква жената да е девствена. На мен лично тази операция ми е странна, аз не бих се подложила на нея...

плодове и зеленчуци каза...

На мен честно казано ми е трудно да взема позиция и за двете ви. Тя има правото да си прави каквото иска с тялото, все пак да си сложиш силикон или да си опънеш бръчките не е ли пак лъжа?! Просто ние (или някои хора) сме възприели девствеността за нещо по-свято може би... В това, че си я подкрепила няма нищо лошо, но аз не бих го нарекла подкрепа, а чисто придружаване. Вътре дълбоко в себе си ти не я подкрепяш, защото ти не би го направила, но тя не е ти!

Анонимен каза...

И така до следващия, за когото ще се зашие пак.
Глупоста ходи по хората :)

Angela Blue каза...

Учудвам се най-вече на болката и мъките, през които една жена може да мине, за да се ожени. Аз ли съм прекалено романтична станала, или ако има любов няма значение как изглеждаш, дали си с "фабрични настройки", или бройките ти са повече от тези на Гларусите по черноморието.

Освен всичко друго, брезент да опънеш отдолу, личи си, когато една жена е виждала (и пипала) нечия вълшебна пръчка. (Както, между впрочем си личи и, когато един мъж е виждал цици само на картинка.)

Анонимен каза...

"Единствената причина, поради която ме обичат приятелите ми, е, че никога не ги съдя."

Yeah, right :)

Женското приятелство приключва бързо, като почти винаги накрая се ражда спора коя била по-голямата курва. BTW pathetic story..

nname каза...

интересен пост! това е живота

Публикуване на коментар