10 ноември 2011 г.

Кафе, секс, сватба

19-годишната ми съседка се е омъжила и в момента чака бебе.. Много се радвам за нея. Лъжа, разбира се - ще се пукна от завист...

Направо се чудя – от години се стремя към това, няма номер, който да не съм въртяла за да го постигна, но все не ми се получава. А съседка ми се е запознала с него и в рамките на 20(!) дни са решили, че са създадени един за друг и да се оженят. От завист ще изям полата си – как тези хора успяват да се оженят, а пък аз съм си сама..
Тази работа някаква цака ли си има, не знам, но какво означава „в рамките на 20 дни”? Как можеш да опознаеш някого за 20 дни? Ето, да ви дам себе си за пример: през първите няколко месеца съм разбрана, с чувство за хумор, каквото и да каже той – „както прецениш, както ти желаеш”, обичам английската висша лига, уважавам приятелите му, мразя кавгите, тиха, мила, готвя няколко ястия за вечеря.. Накратко - Sasha Grey в леглото, Иван Звездев в кухнята и Lady Diana на улицата.


И двамата се променяме
После ела и ме виж след третия месец – няма я разбраната госпожица, намразвам приятелите му. Без да питам, подарявам на някое съседско дете игралната му конзола, вдигам големи скандали, ако не ми обръща внимание, единствената „ сготвена манджа” вкъщи е тостерът, превръщам се в болно, ревниво момиче. Честно казано, и аз не знам как се стига до там – май не зависи от мен. После иди и го намери – започва да се отдалечава, а думата „брак” се превръща в табу.
Разбира се, не се променям само аз, и той се променя. При него промяната е по-голяма. Първо, човекът, който харесва начина ти на обличане, след третия месец почва с забележките – „Добре, добре, разголвай се още повече, покажи си всичко като Андреа”. Отначало търси причини да излезете заедно някъде, но след време седейки на дивана с 90-градусов ъгъл между гърба и краката казва „Е, нали миналата седмица отидохме на рождения ден на ХХХ, тази вечер да седим вкъщи и да гледаме филм”. Или пък те води някъде и ако на плазмения телевизор срещи него излъчват мач, вместо на твоите, той обръща внимание на краката на футболистите. След време онемява, изразите от типа „аха, да, не знам, виж, там някъде трябва да е” стават най-използваните от репертоара му. Отначало гледайки те в очите ти обещава да свали звездите за тебе, но след 2-3 месеца се превръща в тип, който вдига скандал като го помолиш да ти донесе кола от хладилника (разбира се, тук помолиш е меко казано, де :P). 


Проблемът е в мен
Има още много примери, които мога да посоча. Няма как да опознаеш някого за 20 дни, никой не си показва същинското лице в рамките на толкова кратък период. Например, като отидем на интервю за работа, казваме ли „Кандидатствах само заради заплатата. Всяка сутрин ще закъснявам, а вечер ще измислям хиляди причини да си тръгна по-рано. През обедната почивка ще коментираме неуспехите на фирмата, ще злорадстваме и клюкарстваме, с две думи – няма да ми е приятно да работя с вас, но имам нужда от пари”? Не, разбира се, не го казваме.
Та, искам да кажа, че не ме интересува кой какво прави, какво яде, пие, какво притежава, само ме интересува как някои хора успяват да се женят в рамките на 20 дни, а аз не успявам… Тоест проблемът отново е в мен.. :(

6 comments:

Светослав Трайков - Слави каза...

Имам приятел, който се ожени след една седмица "връзка". Наскоро пийнах и го питах дали смята, че е бил психически здрав за да прибегне до такава драстична мярка. Каза, ми че още като Я е видял е знаел, че ТЯ е жената за него. Предложил и е, приела е. Ожениха се. Вече са заедно 7 години. Имат детенце на 5. Изглеждат щастливи. Изводът: никога не е прекалено черно или прекалено бяло. Освен това тук съм го написал много точно: http://jivotmoi.blogspot.com/2010/04/blog-post_13.html друг е въпроса, дали някой ден ще го прочетеш ;)

Лейди Комплексарка каза...

Обещала съм ти, скоро ще го прочета :))

Анонимен каза...

It's not you, it's me.
And the reds go marching ON, ON AND ON!

Yossarian каза...

екчън! (както казва чичо Арни от красивата калифорния) Действат! Не искат да се опознават, не искат да отлагат, действат импулсивно. Женят се докато още всичко е розово и когато хормоните ни действат като як филтър и извращават всичко, което стига през сетивата до мозъка ни. Проблемът е друг обаче. Метросексуалните мъжки индивиди вече не скачат толкова лесно. Промискуитетът им се изроди в една плащливост от обвързвания...камо ли брак. Според мен, като някакво поведенческо дилдо, жените масово ще започнат да си самопредлагат пръстени, от името на приятелите им...като си го навират наместо оная работа на приятелите им. та ни трябва война. Свикат ли всички мамини синчета под знамената, тогава ще предлагаме масово :-). за да направим деца, та да има нещо след като мохамеданската армия ни пулверизира :-)

Анонимен каза...

Мистър комплексар:
много точно казано моето момиче, много точно. За жалост няма спасение от това

Анонимен каза...

Много хубава статия и на мен ми се е случвало просто все едно гръм те удря и си казваш ето това е жената, но разликата при мен е, че не е взаимно, поне за сега.

Публикуване на коментар