18 ноември 2011 г.

Като "онези" жени


Някои жени следят какво ядат и пият мъжете им, дали се хранят здравословно. За съжаление, аз обръщам повече внимание на жените около партньора си. Хем той да не е малоумен, от мен ли ще научи как да се храни?!

Има 2 типа жени - едните взимат само правилни решения в живота си, сочат ги с пръст, успехите им красят стените, никога не биват зарязани, винаги истински обичани, харесвани, не знаещи какво е завист и злоба, не усещащи омраза, винаги във фит-форма. Останалите  сме аз и такива като мене. Никога не успях да стана като първите. Странното е, че никога не се и опитах.



„Имам самочувствие, не го ревнувам”
Няма жена, от която да не съм чувала това изречение. Наистина. Винаги когато кажа нещо, свързано с „ревнувам го”, хооп някоя, опитвайки се да ме унижи, се намесва: „Миличка, ти нямаш ли самочувствие? И аз имам гадже, но не му се обаждам през деня, не го питам какво прави. Защото знам, че вечерта ще се върне при мен. Ееее, от  ‘де ще намери по-добра от мен? Моля те, вземи се в ръце и ти”. Каквооо, през деня да не му се обаждам ли?!?!?! Май е изкуфяла; когато не се чуем  за по-дълго от 2-3 часа, започвам да се притеснявам и да си представя как група рускини са го отвлекли, завързали са го за стола и правят профитероли с течен шоколад от него.


„От мен зависи какво ще облече той”
Някои жени следят какво ядат и пият мъжете им, дали се хранят здравословно. Като започнеш от обяда, минеш през вечерята чак до чашата вода, която той изпива преди лягане. Мен пък ме вълнуват повече жените около него, а не какво яде и пие. Хем той да не е малоумен, от мен ли ще научи как да се храни?!


„Има по-големи грижи от  любовна мъка”
Винаги когато се разделяме (по-скоро – когато ме зарежат) изпитвам някаква неописуема болка – все едно ми изкарват червата и черния дроб и след това булдозер минава през мен (не, не.. днес няма да използвам сравнението с кислола и тризона :P ). Абе, умирам някак си, опитвам се да оцелея. Животът ми губи смисъла си, усещам някакво лошо храносмилане, все едно на обед съм яла Сашка Васева със зелева гарнитура. И точно в този момент се появяват жените, които с широка отворена уста ми казват: „Скъпа, стига си ръсила глупости, той да не е единственият мъж на света, ти заслужаваш по-добри от него”. Ядосвам се, кръвното ми се покачва, идва ми да ида в кухнята, да взема тигана, който взех от супера с намаление срещу събрани 25 точки, и да я ударя по главата и да и се развикам: „Щом заслужавам по-добри, айде, иди и ми намери по-добър от него”. А тези, които преживяват разделите като мен – целувам ви, момичета!


„Бих му измила краката”
Няма нещо, което да не съм правила заради връзките си; например преди години зарязах идилията си и се преместих тук, в София (не съжалявам, разбира се). Но ако, примерно, той поиска от мен да му направя кафе, сигурно ще му измисля поне 40 оправдания. Веднъж даже му бях изпратила статия за правата на жените.  Тоест съм предана на връзката, а не на мъжа. Ако някой мъж поиска от мен да му измия краката, ще почна с псувня за краката му и ще стигнна чак до девето коляно.


„Неговите пари са мои”
Харченето на парите на мъжете, според мен, е като да слушаш чуруликането на птичките в хладните есенни утрини. Вероятно е най-приятното нещо на света. Но, за съжаление, не притежавам тази дарба – все заради баща ми, който ни повтаряше да не харчим парите на силния(?) пол. Където и да отидем, по време на плащане на сметка се паникьосвам, ако половинката ми пожелае да плати. И ако има дама, която дава workshop на тема „как да изядем парите на мъжете” , със сигурност печели добри пари от тази работа. Убедена съм.


Всъщност тази тема е много дълга, но нямам време. Поне успях да изредя основните неща.



Ортогононална норма на проекцията: Сънувах розово гробище, ковчег от шоколад и черен воал. Как да го тълкувам?




We only said good-bye with words
 I died a hundred times
You go back to her
And I go back to.....





10 comments:

Комитата каза...

Да, с две ръце гласувам за това с парите! Даже да продължим посоката - аз например много обичам да харча парите на приятелките си!

أمل каза...

аз искам да мога да ям парите на държавата, ама все не се докопвам до това парче от тортата..

aptamil каза...

Всички тези неща говорят за силно чувство за притежание в следствие, на което идва и чувството на неувереност и ревност...

Екскурзии Испания каза...

Според мен чувството за ревност в умерени количества е израз на внимание и интерес. Ако съвсем не ти пука и няма грам ревност за мен това е равносилно на безразличие и края на връзката не е далеч. Така е когато една връзка приключва е тежко, независимо по каква причина и кой приключва връзката. Много добре те разбирам в това отношение. Понякога дори когато съм знаела, че той не е човека за мен и че няма да се получи между нас пак ми е било трудно при раздяла, пак съм ги изживявала нещата... Единственото с което не съм съгласна е "измиването на краката". Според мен когато обичаш някой истински, дълбоко и искрено би трябвало нищо да не те спира да направиш такъв или подобен жест за любимия. Което обаче не означава да го правиш всеки ден или често, а просто да си готов да го направиш.

Екскурзии Лондон каза...

Първия тип жени, които описваш са повече от перфектни и според няма такива. Ако има такива то тяхната перфектност е просто костюм, маска за пред останалите. В ревността няма нищо лошо стига да е в някакви граници, а не болестно състояние. Защото независимо какво самочувствие имаш винаги има някоя по-умна и по-красива... По отношение на парите и аз съм така, все тръгвам да си плащам сметката или ако ме почерпят следващия път черпя аз.

диабетични храни каза...

Нещата, които си написала според мен са много реални и истински. Определено когато си скъсала с някой не може просто така да ти мине, ако ще да е най-голямото говедо на света. Всеки има нужда да си потъгува на спокойствие и никой не маже да ме убеди, че в такива моменти не му е пукало изобщо! Ревността е полезна в разумни количества! А що се отнася до парите и аз завиждам на тези мацки, които харчат чуждите пари без капка съвест и мярка-аз така не мога :(

море в турция каза...

Песента в статията е много красива.Много жалко, че така приключи своят живот, беше голям талант с изключителен глас и страхотни хитови песни.Темата за жените е интересна.Разделила си ги на два типа.Всяка жена може да бъде такава каквато поиска, щом не си станала от първият тип, явно си щастлива и доволна от сегашният ти живот.Не трябва да се сравняваме с която и да е!Аз също не се научих да ми плащат сметки и каквото и да е било. явно е до хора., гордост, принципи...не знам.

supermarket каза...

Поздравления за хубавата статия, пишеш добре, не спирай да споделяш с нас.Всякакви хора всякакви идеали.Всеки приема дадена случка по различен начин.Всеки преживява раздялата по някакъв свой си начин. Едни искат всички да разберат колко са зле и нещастни, други се крият и не искат да виждат никои.Винаги съм се учудвала на жените, които казват той ми даде еди колко си пари....или крие си парите от мен.Ако са едно истинско семейство парите ще бъдат на едно място, няма да има вече мой твой а наши.За обличането съм съгласна, в повечето случаи чакат ние да им кажем какво им стои добре, така имат по-голямо самочувствие и си спестяват чуденето дали ще ни се харесат.

круизи каза...

Колко интересна тема.Радвам се че попаднах тука.Докато четях статията се забавлявах.„Имам самочувствие, не го ревнувам”, може и да си го казваме,но вътрешно ако наистина го ценим, уважаваме и искаме да бъдем с его няма как да не се прокрадва поне капчица ревност, като дори е полезна за една връзка.Връзката на песента към статията е страхотна,напълно подходяща е.А и по принцип харесвах тази изпълнителка, жалко, че така се получи с живота й.Ех мъже...жени има колкото искаме.Но когато чуя израза всички са еднакви, тогава винаги се питам ако бяха еднакви ..какво толкова избираме и се чудим и сменяме?!??

маркови парфюми каза...

От любовна мъка няма какво да се спечели.Страхотна и интересна статия браво.

Публикуване на коментар