15 март 2011 г.

Проблемни гаджета

Имам един колега, който напоследък ме следи навсякъде. Готин е, работи в голяма фирма, получава добра заплата, но постоянно е с мен, където и да ида. Не ми дава да дишам, направо ме удушава. Сутрин виждам неговото съобщение: „Добро утро”. Обед ми пише „Обядва ли, не стой гладна”. А до вечерта на всеки час SMS-и, а през час ми се обажда. Все едно ако не ми каже „Яж”, аз ще стоя гладна!

Как ме удушава
Заради него вече не искам да чувам за телефони, технологии и за онези промоции за дълги разговори. Излизам от лекции,  той ме чака пред вратата и се хили. Ядосвам се и ми идва да му шибна 2 шамара. Освен това ми затваря и късмета. Ида ли в някой клуб или домашен купон, се озовава при мен като коала. „Остави ме на мира, имам си гадже” му викам аз. Мисли си, че се шегувам. „Аххх, точно заради тези шеги, бъзици ми харесваш, забавно момиче си.. блаблабла”.. Не разбира от дума.
 
Господи, каква съм била аз
Но благодарение на него осъзнах нещо. Онзи ден говорим по телефона. Той:
-          Моля те, вземи си връхна дреха, знам те, иначе ще се облечеш тънко и ще се разболееш. Не е чак толкова топло. Моля те.
Тъкмо щях да му изтегля едно конско, но си спомних подобен разговор. И аз бях употребявала подобни думи при старата си връзка.
-          Мило, вземи си връхна дреха, знам, че ще излезеш с тънка риза. Недей.
Още малко повече се отдалечих от случая и погледнах нещата отгоре: този така се държеше с мен, както аз се държах с бившите си. Тоест докато съм „пращала” знак „мисля си за тебе”, съм му досаждала. Колко отблъскваща съм била! Често пращах „Какво прави моето бебчо?” После всяка вечер съобщения за „Лека нощ”. Той като излиза с приятели, и аз исках да съм с тях. Обаждах се за щяло и нещяло. Господи, какво гадже съм била! Явно Господ изпрати този колега за да разбера всичко това. Аз пък се чудех защо 3 дни след годежа бившият ми годеник избяга в чужбина. Дали да не го уплаша с „Бебчо, стегнах куфара, идвам в Германия”?

0 comments:

Публикуване на коментар