9 март 2011 г.

Комшу, моля те, не правете секс!

Май трябва да разделя съседа с  гаджето му. Всеки ден правят секс, понякога дори няколкократно на ден. :(( Не мога да се преместя в друга стая, и без това живея гратис тук. Дори чувам как си слагат чехли, писна ми вече, ще полудея. Сутрин, вечер, обед, преди ядене, след.. постоянно го правят. Момчето го познавам и ща-не ща си ги представям – момчето се е изчервило, лицето му е станало като на жаба и на doggy поза кара момичето да писка. Леглото им също много скърца. :(

Онзи ден отидох у тях уж за да ми качат на флашката „Туристът”, но целта ми бе друга: да отдалеча леглото им от стената. Но не помогна. Понякога чувам смеховете им и се плаша, че пак ще почнат да се чукат и усилвам звука на телевизора на макс. Нормалните хора свършват за около половин час, нали, но те не знам какви същества са – явно трудно свършва. Часове наред креватна аеробика. 
В неделя сутрин в 9 се събудих с „аххх, оххх”. Кълна се. Даже бях заспала към сутринта. Как пъшка онова момиче! Толкова е очевадно, че се преструва.. Все едно пъхат в онази ѝ работа ръката и крака.. „ауууу, оуууу, дааа, дааааа, дааааа”. На кое казваш да, затова, че ме събудихте, че ме подлудявате или че ви представят в 99 различни пози?!
Може ли да се прави секс в 9 сутринта? Абе и двамата се ученици, лягайте да спите, и без това по цял ден сте вкъщи, правете го по някое нормално време. Тихичко и кротичко си вършете тази работа. А вие като почнете нямате спирачки. Дано му откъснта пишката(!) и аз да се отърва от тях. 
Обръщам се на ляво „аххх аххх ахххх, после надясно „оххх, да, бебчо, даааа”. И възглавницата не ми помага. Правите секс, какъв е смисълът да го преувеличавате? Те нямаше да се спрат, затова по едно време щях да се кача горе и „или затвори устата на тази кучка, или я запуши с нещо” щях да му кажа. Но тъй като това не бе разумно, реших да си жертвам последните стотинки на предплатената карта. Звъннах от скрит номер. Хоп, престанаха. Така се зарадвах! Но след 1 минута пак запознаха. Пак се обадих. Пак прекъснаха за малко. Тъкмо си лягах, май чух скърцането на леглото им и пак звъннах. След това единият от тях си обу чехлата.. Окей, си казах, вече мога да заспя. Завих се с юргана и почнах да си представям как снимаме клип с Роби Уилямс.
Почти бях заспала, чух как затръшват вратата. Малката курвентия вика „дай ми този телефон”. Карат се, клетницата мрънка. Гръм да ви удари, пак няма сън за мен. Гласът на онази е бетер от охканията, издавани по време на секс. Такъв  противен глас – плаче, вика, псува, тръшва вратите. Успокоих се. Щяха да се разделят поне за 2-3 и аз спокойно щях да си спя. Един час някъде продължи „скандала им”. Помислих си, че малката мъжемелачка си е тръгнала. Отново легнах да поспя. Дръгнах си юргана и почнах да мечтая как Обама ми дава награда за нещо си. В този момент отново чух „даааааааа”.
Не бях се сетила, че ще правят „секс за сдобряване”. С повече гюрюлтия, по-шумно, диво, по-продължително. Това означава, че ще го правят 3 пъти, първият мина, остават цели 2 още :((
Тия дни трябва да ги разделя, онази излезе голяма кучка. Решават всичките си проблеми със секс. Ако не го направя, ще се чукат всеки ден, по няколко пъти на ден до края на учебната година. Тамън бях се зарадвала, че няма да плащам за наем, но…
 

0 comments:

Публикуване на коментар